Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דודי אמסלם והרב - בועות: כמה עולה לטיי לוסון להשכיר את האחוזה של עו"ד יובל זיו? : אמירה אורון, דיפלומטית מקצועית, דוברת שפות ובעלת ניסיון רב בתחום שהייתה כבר אמור לפני מספר חודשים להיכנס לשגרירות במצרים.

דודי אמסלם והרב - בועות: כמה עולה לטיי לוסון להשכיר את האחוזה של עו"ד יובל זיו? : אמירה אורון, דיפלומטית מקצועית, דוברת שפות ובעלת ניסיון רב בתחום שהייתה כבר אמור לפני מספר חודשים להיכנס לשגרירות במצרים.. המהלך יקדם את התעשייה האווירית בעולם. דודי אמסלם אמר עכשיו ברדיו על בני גנץ שהוא אוטיס, כתב לפיד. דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם שהעז לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך. לחזור לבמה אחרי הקורונה זה נס שאינו מובן מאליו דודי פטימר 13/06/2021 09:16 8 דק' קריאה. אמירה אורון, דיפלומטית מקצועית, דוברת שפות ובעלת ניסיון רב בתחום שהייתה כבר אמור לפני מספר חודשים להיכנס לשגרירות במצרים.

בית דין, בן דויד, בן דעת, בסיעתא דשמייא, בעל דעת, ברח דודי. הגזענות של אמסלם היא נגד אשכנזים אמנם אבל זה לא עושה אותו פחות גזען מהפרופסור המטורלל שדיבר לפני כמה ימים על כך. אני אחרי זה הולך ורוצה חיזוקים מהדברים של ברק, שאומר לו לא אחר כך אני מספר שחקרו חבר שלי ואמרו לו שיעזור להם עם אמסלם, אבל הוא עסוק בסיגרים. בית הלל, בניין הורדוס, בעולם הבא, בעזרת השם,ברוך הבא ברכות, ברוך הוא, ברוך המקום, ברוך השם. הצביעו לנו כי אנחנו קול המחאה שלכם!

אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ...
אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ... from ashdodhayom.co.il
דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. השר המקשר בין הממשלה לכנסת. המהלך יקדם את התעשייה האווירית בעולם. לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. דרך אגב, עשיתי חשבון והוא מרוויח בערך 35 שקל לשעה נטו. שר התקשורת דודי אמסלם סיפר בטעות שמספר הנפטרים מהקורונה בבלגיה עומד על 100 אלף. דוִד אמסלם הוא שר הדיגיטל הלאומי, הממונה גם על רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה, ונוסף על כך משמש בתור השר המקשר בין הממשלה לכנסת וכחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד. בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם.

השר המקשר בין הממשלה לכנסת.

דרך אגב, עשיתי חשבון והוא מרוויח בערך 35 שקל לשעה נטו. לחזור לבמה אחרי הקורונה זה נס שאינו מובן מאליו דודי פטימר 13/06/2021 09:16 8 דק' קריאה. זה הבייס כנראה, שממשיך לרכב 50 שנה על השד העדתי. המהלך יקדם את התעשייה האווירית בעולם. קול המחאה החזק ביותר בבחירות הללו! ארגון ענפים מגישים שידור חי מדהים מאולמי ויולה בתא הרב יגאל כהן והרב מיכאל לסרי על במה אחת!!! בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם. יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על דודי אמסלם מרוכזים באתר כיפה. שר התקשורת דודי אמסלם סיפר בטעות שמספר הנפטרים מהקורונה בבלגיה עומד על 100 אלף. אני אחרי זה הולך ורוצה חיזוקים מהדברים של ברק, שאומר לו לא אחר כך אני מספר שחקרו חבר שלי ואמרו לו שיעזור להם עם אמסלם, אבל הוא עסוק בסיגרים. חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי. אמסלם ניסה להסביר את התעקשותו:

דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. הגזענות של אמסלם היא נגד אשכנזים אמנם אבל זה לא עושה אותו פחות גזען מהפרופסור המטורלל שדיבר לפני כמה ימים על כך. בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם. המהלך יקדם את התעשייה האווירית בעולם. העתירות נגדי הוגשו עי שכירי חרב של מנדלבליט.

אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ...
אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ... from ashdodhayom.co.il
עוד לא קפצה קדימה כמו פראג בודפשט וורשה. בכל מסעדה יש מלצרים שמרוויחים יותר מראש הממשלה. דודי אמסלם במופע חסר רסן: בית הלל, בניין הורדוס, בעולם הבא, בעזרת השם,ברוך הבא ברכות, ברוך הוא, ברוך המקום, ברוך השם. כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים. לחזור לבמה אחרי הקורונה זה נס שאינו מובן מאליו דודי פטימר 13/06/2021 09:16 8 דק' קריאה. העתירות נגדי הוגשו עי שכירי חרב של מנדלבליט. דודי אמסלם אמר עכשיו ברדיו על בני גנץ שהוא אוטיס, כתב לפיד.

חדשות סרוגים > חדשות המגזר > חדשות קורה עכשיו במגזר > פייגלין והרב אמסלם:

לחזור לבמה אחרי הקורונה זה נס שאינו מובן מאליו דודי פטימר 13/06/2021 09:16 8 דק' קריאה. כך תיראה רשימת זהות שאר הרשימה מורכבת מתוצאות הפריימריז שנערכו במפלגה לפני כחודש. במכתב משתלח יוצא השר דודי אמסלם נגד היועמש שלא מאפשר לו לבצע מינויים ברשות החברות: לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי. המהלך יקדם את התעשייה האווירית בעולם. אני אמרתי שאני לא מעליב אנשים, כל בן אדם שהעלבתי אותו אני כמובן מצר על כך שהוא נעלב, אבל אני עומד על מה שאמרתי בדיוק ואני לא מתנצל. יחד איתכם החרדים, נמחה על תדמיתו של המגזר החרדי, וכישלון מנהיגותו הפוליטית.נמחה על. הרב חיים אמסלם ושי מלכה עם הגשת הרשימות. השר דודי אמסלם תקף את המפגינים מול ביתו של ראש הממשלה: דוד השמש של חברת דודי אור בנוי מנירוסטה ועובד בשיטת מחליף חום, הדוד חסכוני בעשרות אחוזים בחשמל מדודים אחרים ואינו סובל דודי השמש של דודי אור עוזרים לכם לחסוך המון כסף בהוצאות החשמל והתחזוקה בכל שנה! חדשות סרוגים > חדשות המגזר > חדשות קורה עכשיו במגזר > פייגלין והרב אמסלם: דודי אמסלם אמר עכשיו ברדיו על בני גנץ שהוא אוטיס, כתב לפיד.

יחד איתכם החרדים, נמחה על תדמיתו של המגזר החרדי, וכישלון מנהיגותו הפוליטית.נמחה על. חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי. בכל מסעדה יש מלצרים שמרוויחים יותר מראש הממשלה. Амсалем ткнул пальцем в вайс и начал говорить: לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו.

אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ...
אמסלם והרב דהן מסיירים בשוק ארבעת המינים. בלט בהיעדרו: ראש ... from ashdodhayom.co.il
הצביעו לנו כי אנחנו קול המחאה שלכם! קרא הכל על דודי אמסלם באתר החדשות כיפה: כך תיראה רשימת זהות שאר הרשימה מורכבת מתוצאות הפריימריז שנערכו במפלגה לפני כחודש. חדשות סרוגים > חדשות המגזר > חדשות קורה עכשיו במגזר > פייגלין והרב אמסלם: קול המחאה החזק ביותר בבחירות הללו! שר התקשורת דודי אמסלם סיפר בטעות שמספר הנפטרים מהקורונה בבלגיה עומד על 100 אלף. כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים. אני אמרתי שאני לא מעליב אנשים, כל בן אדם שהעלבתי אותו אני כמובן מצר על כך שהוא נעלב, אבל אני עומד על מה שאמרתי בדיוק ואני לא מתנצל.

ארגון ענפים מגישים שידור חי מדהים מאולמי ויולה בתא הרב יגאל כהן והרב מיכאל לסרי על במה אחת!!!

דוִד אמסלם הוא שר הדיגיטל הלאומי, הממונה גם על רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה, ונוסף על כך משמש בתור השר המקשר בין הממשלה לכנסת וכחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד. העיר עדיין לא השתחררה מהסגנון הקומוניסטי. דוד השמש של חברת דודי אור בנוי מנירוסטה ועובד בשיטת מחליף חום, הדוד חסכוני בעשרות אחוזים בחשמל מדודים אחרים ואינו סובל דודי השמש של דודי אור עוזרים לכם לחסוך המון כסף בהוצאות החשמל והתחזוקה בכל שנה! כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים. אני אחרי זה הולך ורוצה חיזוקים מהדברים של ברק, שאומר לו לא אחר כך אני מספר שחקרו חבר שלי ואמרו לו שיעזור להם עם אמסלם, אבל הוא עסוק בסיגרים. הרב חיים אמסלם ושי מלכה עם הגשת הרשימות. אתה נשוא תלונתי, הוא כותב לו ומטיח בו. חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי. בכל מסעדה יש מלצרים שמרוויחים יותר מראש הממשלה. הדברים של אמסלם מצטרפים לדברים החריפה שאמר בראיון לישראל היום חבר הוועדה למינוי בכירים שאחראית על מינוי היועץ ניסנקורן הגיב לדבריו של אמסלם בחריפות: במכתב משתלח יוצא השר דודי אמסלם נגד היועמש שלא מאפשר לו לבצע מינויים ברשות החברות: ככה מדבר בן אדם רציני? שר התקשורת דודי אמסלם סיפר בטעות שמספר הנפטרים מהקורונה בבלגיה עומד על 100 אלף.

השר הממונה על רשות החברות דודי אמסלם. שר התקשורת דודי אמסלם סיפר בטעות שמספר הנפטרים מהקורונה בבלגיה עומד על 100 אלף.